10 prednosti sup joge za tvoje tijelo!

„Joga na SUP dasci? Ti se šališ? Već na prostirci za jogu jedva napravim sve poze! Kako bi to trebala napraviti na dasci koja pliva? Nema šanse…to stvarno nije moguće!!“

Takvo razmišljanje nikako nije točno. Kao što iz jedne u drugu seansu joge napreduješ na klasičnoj podlozi, tako će se poboljšavati i tvoje izvođenje joge na SUP dasci. U Sloveniji SUP joga još uvijek nije raširena, većinom ju izvode radoznali pojedinci, no u inozemstvu redovita praksa dokazuje da se ne radi samo o privremenom trendu. Neki govore da izgleda teško, ali u stvarnosti je na samom početku zabavno i puno lakše nego što misliš. S redovnim izvođenjem se zahtjevnost povećava, posebice ako želimo sve izvoditi pravilno. Pripremili smo popis nekih prednosti koje će doživjeti tvoje tijelo i um.

1. TVOJA RAVNOTEŽA ĆE SE DRASTIČNO POBOLJŠATI

Najprije moraš stabilizirati SUP dasku koja pliva na vodi, zatim izvesti pozu na pravilan način. Zvuči vrlo zahtjevno ali tvoja stabilnost će se poboljšati već nakon nekoliko seansi.

Vježbe na SUP dasci

2. RAZVIT ĆEŠ OSJEĆAJ POZORNOSTI

Bit ćeš pozoran/a na svaki udisaj i pokret tijela, jer je svako postavljanje stopala, noge ili ruke od presudnog značaja za održavanje ravnoteže.

3. OSJETIT ĆEŠ SVOJE TIJELO

Za to nije potrebno niti da jogu redovito prakticiraš. Svijest o svojem tijelu ćeš razviti već kroz osnovne joga položaje.

Joga na SUP dasci

4. SUP JOGA JE NOVI IZAZOV

Ako se redovito baviš jogom, na SUP dasci ćeš naći nove izazove. Zbog nestabilne podloge će tvoje održavanje ravnoteže i smiren joga položaj biti još veći izazov.

Joga na SUP dasci

5. TVOJA BRZINA IZVOĐENJA JOGE ĆE SE USPORITI

Obraćat ćeš pažnju na kvalitetu disanja i kretanje. SUP daska će te natjerati da usporiš svoj tempo i kvalitetnije izvodiš položaje.

6. NA SUP DASCI DJELUJU ISTI MIŠIĆI, NO NA DRUGI NAČIN

Obično se disanjem i usredotočenosti na mišiće u tijelu smiriš u odabranom joga položaju. Joga na SUP dasci, zbog nestabilne podloge, predstavlja veći izazov za kvadricepse, ramena, ruke i koljena. To je razlog zašto je teže pronaći ravnotežu u položaju.

SUPjoga u bazenu

7. OSVJEŽENJE ODMAH, SAD

Budući da se voda nalazi odmah ispod tebe, ako ti postane vruće, možeš se istog trenutka ohladiti.

8. SVAKA SEANSA ĆE BITI DRUGAČIJA

Kada ćeš jogu izvoditi u prirodi, ona će zbog različitih lokacija uvijek biti potpuno novi doživljaj. Možeš se diviti kombinaciji prirode i joge.

9. OJAČAT ĆEŠ DUBOKE TRBUŠNE MIŠIĆE

Ako želiš imati zdravu kralježnicu, jačanje dubokih trbušnih mišića je od presudne važnosti. Oni su kod izvođenja SUP joge, zbog nestabilne podloge i održavanja ravnoteže, još aktivniji.

SUP joga

10. SUP I JOGA SU ZABAVNI I ZAHTJEVNI

SUP joga je odličan način za razvijanje pozornosti, ravnoteže i disanja. No ako ti se ipak dogodi da izgubiš fokus ili ravnotežu, pad će završiti zabavno i osvježavajuće. 😉

Vježba na SUP dasci